loading...
وبلاگ رسمی وبسایت تبلیغ گستر
تبلیغ گستر بازدید : 5 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

 

برج بین‌المللی تهران به ارتفاع ۱۶۲ متر ، در ۵۶ طبقه ،  ۲۲۰٬۰۰۰ مترمربع زیربنا که مشتمل بر ۵۷۲ واحد است . دارای ۴۳ آپارتمان سوئیت ، ۱۷۲ آپارتمان دوخوابه ، ۳۱۳ آپارتمان سه خوابه ، ۱۶ آپارتمان چهارخوابه، ۱۱ آپارتمان پنت هاوس تریپلکس  ۲۹۵ تا ۵۹۱ متر مربعی که ارتفاع هر طبقه ۳ متر بوده و ۱۷ واحد تجاری در همکف می‌باشد. برج تهران داری 3 بال مجزا ساخته شده است که هر بال دید متفاوتی دارد . بال A به سمت شمال. بال B به سمت شرق. بال C به سمت غرب می‌باشند . سطح مقطع برج به شکل ستاره ۳ پر با زوایای ۱۲۰ درجه‌است. این پروژه توسط شرکت بین المللی توسعه ساختمان (سهامی عام) ، در تاریخ هشتم بهمن ۱۳۶۴ بنام شرکت سرمایه گذاری ساختمان (سهامی خاص) در اداره ثبت شرکت‌های شهرستان تبریز به ثبت رسید و در تاریخ ۷۷/۵/۱۱ اداره ثبت شرکت‌ها تبریز ، محل قانونی آن از تبریز به تهران منتقل و  در اداره ثبت شرکت‌های تهران ثبت شده‌است. طراحی و بازنگری سازه اصلی و قطعات الحاقی در برابر زلزله بر اساس استانداردهای معتبر و بر طبق دانش روز انجام گرفته‌است. پارکینگ‌ها نیز بصورت اسکلت بتونی و دیوار حائل طراح و اجرا شده‌اند. برای ایجاد نمای زیبا و با صلابت با در نظر گرفتن مسایلی همچون فشار باد تابش افتاب و همچنین سرعت ساخت از عناصر هم شکل و پیش ساخنه استفاده شده‌است. مصالح و مواد مصرفی در داخل واحدها از بهترین نوع ممکن انتخاب شده‌ است و در انتخاب انها فاکتورهای از قبیل ایمنی و زیبایی و دوام بطور کامل رعایت شده‌است.  

 

امکانات و ویژگی ها :

- ایمنی و امنیت

با توجه به تعداد واحدهای مسکونی و افراد ساکن در آن موضوع ایمنی و امنیت حاضران در برج تهران بسیار ضروری به نظر می رسد.
علاوه بر انتظامات مستقر در ورودی مجموعه ماموران حراست به صورت محسوس و در قالب گشت های موتوری، مسئولیت مراقبت از پارکینگ ها وانباری ها را به منظور تأمین امنیت . آسایش ساکنین به عهده دارند.
استفاده از دوربین های مدار بستهدرمحوطه برج، پارکینگ، انباری و آسانسورها اقدامی دیگر در جهت افزایش ضریب امنیتی برج بین المللی تهران است.
دسترسی به تصاویر دوربین ها منحصراً برای مسئولان انتظامی برج امکان پذیر می باشد.
 

- آسانسور

برای آرامش ساکنان در بلندترین برج مسکونی ایران 5 آسانسور مسافری در هر بال (مجموعاً15 دستگاه) با سرعت 3 متر بر ثانیه و با ظرفیت 1000 کیلوگرم (13نفره)و همچنین یک آسانسور باری در هر بال (مجموعاً 3 دستگاه) با سرعت 2 متر بر ثانیه و با ظرفیت 1600 کیلوگرم و دارای محل تخلیه و بارگیری مجزا نصب گردیده است.

ویژگی های آسانسورها
1. مجهز به آخرین تکنولوژی دنیا در زمینه نوع موتور(مغناطیس دائم).
2. مدیریت کنترل حرکت ها به کمک سیستم هوشمند (EMS).
3. مقاومت درب آسانسورهای در برابر حریق.
4. دارای نمایشگرهای مدرن جهت اعلام موقعیت کابین.
5. دسترسی به آسانسورها در کل طبقات پارکینگ ها.
7. منطبق با بالاترین استانداردهای ایمنی و ضریب اطمینان بال
8. کنترل فیزیکی و مجازی


- راه پله های فرار
در هر یک از بال های برج دو پله اضطراری با قابلیت مقاومت بالا در برابر حرارت و با درب های استاندارد برای استفاده در مواقع اضطراری تعبیه شده است که با تابلو و علائم راهنما مشخص گردیده است.
 کامیون حامل اثاثیه بر اساس مجوز و با هماهنگی نگهبانی پس از ورود به محوطه برج در بارانداز واقع در بال C (طبقه منفی دو) بار خود را تخلیه می کند تا اثاثیه با استفاده از آسانسورهای باری مربوط به هر بال در طبقات مورد نظر منتقل شوند.

- برق اضطراری
در صورت قطع برق علاوه بر روشنایی لابی ها و محوطه هر کدام از واحدها نیز به مدت 6 ساعت امکان استفاده از برق اضطراری را جهت ایجاد روشنایی خواهند داشت. بدیهی است که پریزها فاقد برق اضطراری هستند.

 


- DATA BASE

برج تهران مجهز به سیستم DATA BASE است. در این سیستم مشخصات فردی سکنه و همچنین عکس پرسنلی و شماره های قابل دسترسی ایشان به انضمام پلاک خودرو و سایر  اطلاعات ثبت می شود تا امکان سرویس دهی در بخش های مختلف و به خصوص حراست و انتظامات به سهولت اتفاق بیفتد. انتظامات برج موظف است در صورت عدم شناسایی افراد هنگام ورود به لابی ها یا لندینگ آسانسور جهت حفظ امنیت برج اقدام به شناسایی افراد مربوطه نماید .

 

توضیحات و مشخصات برج بین المللی تهران

 

توضیحات و مشخصات برج بین المللی تهران

 

 

 

- امکانات ورزشی


جاده تندرستی مکان مناسبی است برای پیاده روی و دویدن که به صورت مسقف در اطراف سه بال قرارگرفته است. علاوه بر جاده تندرستی. جهت ایجاد محیطی شاد و مفرح برای ساکنین برج تهران ، شامل امکانات ورزشی با مشخصات ذیل می باشد:

سالن بدنسازی مجهز به تردمیل، اسکی فضایی چندکاره و.....
استخر جهت شنا، آب درمانی، ایروبیک و یوگا در آب
 جکوزی به ظرفیت 8 نفر به منظور ریلکسیشن و ماساژ موضعی عضلات با دمای 38 تا 40 درجه سانتی گراد.
سونای خشک و بخار به ظرفیت 5 نفر.
دو زمین تنیس و زمین چند منظوره.
استفاده از امکانات ورزشی تابع مقررات و زمانبندی و دستورالعل جداگانه ای می باشد که در اختیار ساکنین قرار میگیرد .

- فضای سبز
فضای سبز برج تهران مشتمل بر مترمربع که با گونه های مختلفی از گیاهان  داخلی و خارجی پوشیده شده است. در این بین می توان به گیاهان فصلی: که در فصل مختلف سال کاشته می شوند، گیاهان دایمی، درختچه ها چمن، درختان تزیینی و نیز آب نما اشاره کرد همچنین محوطه  مجهز به مبلمان شهری است تا ساکنان محترم برج تهران بتوانند جهت استراحت و تمدد اعصاب از آنها استفاده کنند.

سالن اجتماعات
سالن اجتماعات یا آمفی تئاتر برج تهران مجهز به سیستم های Audio video است و امکان برگزاری سخنرانی ها، کنفرانس ها نمایش فیلم و .... را دارا می باشد.
استفاده از سالن اجتماعات با هماهنگی با شرکت بهسان پارس و پرداخت هزینه های خدمات آن امکان پذیر خواهد بود.

توضیحات و مشخصات برج بین المللی تهران

 

توضیحات و مشخصات برج بین المللی تهران

 

-پارکینگ و انباری
برج بین المللی تهران دارای یکی از بزرگترین پارکینگ های مسقف در ایران است.
سه طبقه پارکینگ با گنجایش خودرو برای فضایی با ظرفیت خودرو برای پارک اتومبیل مهمانان در نظر گرفته شده است.
هر واحد مسکونی حداقل دارای یک انباری و یک پارکینگ می باشد. محوطه پارکینگ و انباری مجهز به سیستم اطفاء حریق، آب فشان خودکار و کپسول های آتش نشانی دستی و سیار می باشد.


- رمپ هلی کوپتر
بر فراز برج بزرگ بین الملل تهران محل مناسبی برای فرود هلی کوپتر در مواقع اضطراری احداث گردیده است.

- بارانداز
بارانداز برج تهران مکان نسبتاً وسیعی واقع  در طبقه منفی دو بال C می باشد که به دو منظور حمل اثاثیه ونیز حمل زباله مورد استفاده قرار می گیرد. از این بارانداز به راحتی می توان به آسانسور بال های .C.B.A. نیز دسترسی پیدا کرد.

 

زمان بندی جمع آوری زباله ها
کارگران بخش نظافت هر بال در یک دوره زمانی دو ساعته از ساعت 20 الی 22 اقدام به جمع آوری زباله می کنندو لذا خواهشمندیم ساکنین محترم هر طبقه طبق زمانبندی های از پیش تعیین شده طبقه خود نسبت به انتقال زباله ها به مخازن 240 لیتری اقدام نمایند. همچنین برای رفاه بیشتر خود و سایر ساکنین و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع و آلودگی در محوطه بال، زباله ها را در کیسه های مخصوص و در بسته به مخازن 120 لیتری منتقل نمایید.

 



 


 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدا ضمن تشکر از شما کاربر گرامی ، جهت بازدید وبلاگ این وبلاگ وابسته به سایت" تبلیغ گستر " می باشد . تبلیغ گستر هدفمند کاری کاملا حرفه ای در زمینه تبلیغات اینترنتی می باشد . لازم به ذکر است که فعالیت این سایت بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده و از پذیرفتن هر گونه تبلیغات غیر اخلاقی و بر خلاف قانون معذوریم. با آرزوی بهترین پیشامد و موفقیت ها برای شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 216
  • کدهای اختصاصی